Om en liten äggjakt

Hej på er denna påskaftons kväll! Hoppas ni har det bra, oberoende av hur ni firar dessa påskdagar! Här försöker vi njuta för fullt - trots lite stress som det kan bli där mellan varven när man har tider att passa och en liten skrutt som inte alltid är samarbetsvillig ;) Men vad gör det om hundra år! Nu sover hon i alla fall gott efter denna programfyllda dag och samlar krafter för en något lugnare dag imorgon... 


Vad är det som ligger under köksbordet??


Spännande! Mamma och pappa berättar att påskharen varit i farten och liten skrutt är inte sen med att undersöka saken...


Med lite assistans från pappa så öppnas ägget...


Ååå! Såpbubblor, hårspännen och kläder - men själva ägget är ändå mest intressant ;)


Fungerar bra som både ansiktsmask och hatt!

Såhär blev det i år! Liten skrutt var överlycklig och det är huvudsaken :) Och jag blir så varm i själen av att få fira dessa högtider genom min dotters ögon, kärlek! För visst får högtiderna en helt annan innebörd då man kan dela dem med sin egen lilla familj, kan i alla fall jag tycka... Men NU ska jag luta mig tillbaka, sätta tänderna i årets första Fazer Mignon-ägg och njuta av sambons sällskap!


Ta hand om er denna påskaftons kväll!


KRAM


|| images: paulaspalats.blogspot.com ||

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar