Om att önska er en trevlig helg

Här ska jag snart ta fredagskväll men innan dess vill jag önska er en trevlig helg! Vet nämligen inte om jag hinner titta in under de kommande dagarna då vi har ett och annat program på schemat... Vi får se - kanske hittar jag en lucka där mellan trädgårdsfix, gäster som innebär bastubad samt middag och det där barnloppiset jag tänkte spana in :) Men tills det blir det pausmusik i form av en bild på mina två älskade! Finaste pappan i världen läser högt för en yrvaken liten skrutt i samband med att hon vaknat från middagsvilan, en rutin vi har haft sedan flera månader tillbaka... 

åå det där spretiga håret som sticker ut åt alla håll och kanter, sötnöten min!

Nu ska jag vira in mig i gosigaste filten från Perfect Home och unna mig lite egen tid med senaste numret av Plaza Interiör (hmm, hur lyckades den komma med hem från mitt snabba besök i butiken idag??) och några bitar av favoritchokladen, mmm! Sambon är iväg på galej med arbetskollegorna och liten skrutt har sovit sedan ett par timmar tillbaka... Själv har jag bakat chokladcupcakes ;)


Men som sagt, trevlig helg!


KRAM


|| images: paulaspalats.blogspot.com ||

2 kommentarer:

  1. Ta du lite ledigt ifrån bloggen och hinn med allt ni ska. Vi är kvar här och läser iaf =)
    Kram karm

    SvaraRadera