Om ett par frågor till er läsare

Skulle du kunna tänka dig att svara på ett par frågor? Jag ser nämligen att trafiken här inne har ökat den senaste tiden men utan "fotspår" i kommentarsfältet vet jag ju inte vem ni är :( Och jag är ju så nyfiken! Att kommentera mina inlägg är ingenting jag kräver av mina läsare så du behöver inte tro att du måste fortsätta kommentera bara för att du nu (förhoppningsvis) gör ett undantag! Jag kommer tillfälligt ta bort "kommentarsgranskningen" så nu önskar jag att du kommenterar som aldrig förr ;)


Vem är du?
Vad läser du helst om?





I brist på fotografier (sitter vid mammas dator) så bjuder jag på några bilder från mitt instagram-konto! På instagram ligger fokus på mammalivet... Där visar jag bilder på liten skrutt in action, mina kaffepauser och glimtar hemifrån! En och annan bild på mig själv dyker också upp ibland ;)


Ny vecka, nya möjligheter!


KRAM


|| images: paulaspalats.blogspot.com ||

20 kommentarer:

  1. Hejhej, Hannah här :).
    Gillar din blogg, bra mix.

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejhej Hannah!
      Roligt att veta att du kikar in här,
      då jag även gärna läser din blogg :)

      Tack och kram, P

      Radera
  2. Linda här hej! Kanske man kan kalla oss gamla bekanta? :) Det är nog flera år sedan vi träffats men en hel drös med gemensamma bekanta, bland annat A:s gudmor, gjorde att jag hittade din blogg. Tycker om att läsa om ert renoveringsprojekt och du tar ju så himla fina bilder också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämen hej Linda!
      Det var evigheter sedan!!
      Så roligt att du kikar in :)

      Jag ska försöka skärpa mig ang. inlägg om renoveringen,
      det finns en hel del att visa
      men jag har legat lite på latsidan på den fronten...
      Men före- och efterbilder från hallen kommer snart!

      Ha det gott
      och tack för dina fina ord!
      Kram, P

      Radera
  3. Måste väl erkänna att jag brukar läsa din blogg. Det är oftast jag som läser igenom inläggen direkt då de publicerats. Din sambo verkar vara en fin karl!! :) // M

    SvaraRadera
  4. Ja, som du redan vet så är ju jag in och tittar lite nu som då, eller rättare sagt ganska ofta. Kul att se vad ni håller på med, nu då vi inte längre ses så ofta.

    Kramar till er! /Martina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, jag har ju haft mina aningar ;)
      Men det är alltid kul att veta om du fortsättningsvis tittar in!

      Tänkte på dig i tisdags då vi var i Vasa,
      kaffade med ett par från "klassen"
      och du borde ju ha varit med...
      Men i sommar hoppas jag att vi kan ses!

      Kram, P

      Radera
  5. Jag gillar att läsa om allt du skriver:). Ha det så bra hos föräldrarna! Kram , Heidi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Då fortsätter jag med den saliga blandningen :)

      Kram, P

      Radera
  6. Hej, det är jag här! Får säga samma som Martina här ovan, håller koll på vad du/ni gör nuförtiden... ;)

    Och så tar du ju så himla inspirerande bilder, fastän dom e lite välstädade ibland. :P
    Och allt gott ni lagar och äter. Mmums... :)

    Kram<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är bra att ngn håller koll,
      så att vi inte gör ngt fuffens ;)
      Skämt åsido,
      kul att veta att du fortfarande tittar in!
      Det uppskattas :)

      Tack tack!
      Till mitt försvar säger jag att de rum jag visar oftast är "välstädade"
      men sedan finns det ju sådant som jag inte visar - haha!
      Men du känner ju mig,
      går och plockar i ett när jag är hemma ;)

      Kram <3

      Radera
  7. Jag läser gärna om allt du skriver om. Dessutom delar du med dig av alltför goda bak recept! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack
      då fortsätter jag i samma stil :)

      Jamen bakning är ju så kul!
      Och förhoppningsvis har ngn annan glädje av recepten också :)
      Så att det inte bara är jag som "göder upp" mig, haha!

      Kram, P

      Radera
  8. Hej,kusin E här :) Tycker det är kul att följa dig och din familj då vi sällan ses IRL..och så verkat vi två saker gemensamt..intresse för mat och inredning :) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att höra att du fortfarande kikar in!
      Jag blir så glad :)
      Och tack för födelsedagskortet förresten,
      vår fröken tyckte det var jätte fint!

      Aaa, du gillar också mat och inredning :)
      Hoppas jag kan inspirera på den fronten!
      Kram, kusin Paula

      Radera
  9. Hej Paula! Efter en tids paus hittade jag din blogg igen där efter jul nån gång (tror jag). Bakade din prinsesstårta till min födelsedag och den var jättegod! Tack för receptet. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämen hej Hanna!
      Vad roligt att du hittat tillbaka :)
      Länge sedan sist...
      Ska genast kika in ett varv hos dig!
      Det har tyvärr varit lite dåligt på den fronten,
      att läsa andras bloggar tyvärr...
      Men jag försöker läsa ikapp lite nu som då!

      Kul att läsa att du haft användning av "mitt" prinsesstårts-recept
      och det värmer att höra att du tyckte om den!
      Försenade gratulationer förresten :)
      Jag har för mig att vi fyller ganska nära varandra, eller?

      Ha det bra!
      Kram, P

      Radera
  10. Jag läser!! :) Ofta! Roligt att se hur lilla vännen växer och hur ni har det! Och tack för senast, det var jättekul att få ser er alla! Snart igen! Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Jenny!
      Tack själv :)
      Det var ju du som tog dig tid att träffa oss,
      vi råkade bara vara i knutarna!
      Synd bara att jag blev tvungen att rusa,
      skulle bra ha kunnat sitta där några timmar till :)
      Men ja, en annan gång!
      Förhoppningsvis redan i sommar...

      Och tack för att du kikar in :)
      Kram, P

      Radera