Glad alla Hjärtans dag!
Iloista Ystävänpäivää!
Happy Valentine´s Day!


Fredag och alla hjärtans dag, kan det bli bättre?! Veckans bästa dag sammankopplat med en extra dos kärlek... Här hemma har denna speciella dag hittills gått obemärkt förbi, sambon steg upp extra tidigt i morse eftersom han skulle iväg på "skidresa" med jobbet och jag och liten skrutt har gjort sådant som fallit oss in... Skönt så! Att ge presenter i samband med alla hjärtans dag har aldrig varit vår grej men man kan ju uppmärksamma dagen på många andra sätt :) Så ikväll har jag och sambon ett bord bokat för två på en av stans restauranger, något som jag har sett framemot hela veckan! Att komma ut, bara vi två, det är vardagslyx om något... Liten skrutt får under tiden spendera lite kvalitetstid med sina farföräldrar, så henne kommer det inte gå någon nöd på!


Jag plockade fram en klänning tidigare idag som jag tänkte ha på mig under middagen! Var tvungen att testa den, eftersom jag inte använt den efter graviditeten... Skeptisk över om jag alls skulle komma i den med blixtlåset öppet så kan jag med glädje meddela att det gick på utan problem! Tacka vet jag denna modell som är tight under bysten för att sedan bli mindre åtsittande :) Till klänningen blir det troligtvis en svart kavaj, strumpbyxor och enkla, svarta klackskor... Runt halsen hänger jag pärlhalsbandet som jag fått av min stora kärlek för ett antal år och i öronen blir det enkla pärlor - less is more!


Nu ska jag packa liten skrutts gå-bort-väska! Jag har plockat fram allt på soffan så det tar inte många minuter men jag vill gärna ha det färdigt tills hon vaknar... Och så ska jag lacka naglarna (håret är redan fixat och makeupen är lagd) men naglarna kom jag precis på att jag inte gjort någonting åt! Man måste ju liksom gå "all in" när tillfälle ges, nyrakade ben har jag dessutom - haha!


Kärlek till er!


KRAM


|| images: paulaspalat.blogspot.com ||

2 kommentarer:

  1. Hoppas att ni hade en riktigt fin middag <3
    Du var säkert väldigt vacker kvällen till ära, fast väldigt vacker är du ju varje dag!
    Inte många dagar kvar tills vi ses, jag väntar sååå!
    Kärlek, Essi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fina, fina Essi!
      Vad skulle jag göra utan dig?
      Snart ses vi!
      Puss <3

      Radera