Om fredag och kladdkaksmuffins

Hej efterlängtade fredagkväll! Här har jag nyligen bänkat mig i soffan framför TV:n och datorn som fått stå orörd idag lockade... Liten skrutt somnade nyss efter en stund av jollrande i sängen och jag tar tillfälle i akt att surfa runt lite. Imorgon bär det nämligen av till Raisio och vi har siktet inställt på bl.a. Ikea, Bauhaus och Plantagen men jag vill gärna veta exakt vad vi ska ha innan resan för att förhindra eventuella impulsköp. Två byråer, några tavellister och ett par tavelramar till A:s rum ska vi med säkerhet köpa - att få i ordning A:s rum är högsta prioritet just nu! Dessutom behöver vi lite växter för att "liva" upp stämningen här hemma... En vissen garderobsblomma i en vrå i tamburen är ingenting att hurra för och men hösten på intågande så vill jag gärna "boa" lite ;)


Bakade kladdkaksmuffins tidigare idag, mums! Jag använde mig av ett recept som egentligen var för en kladdkaka men testade i muffinsformar istället för kakform... Och som ni ser så gick det riktigt bra :) Nej, nu blir det en film med min älskling och några bitar mörk choklad. Fredagsmys!


|| images: paulaspalats.blogspot.com ||

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar