Om inramade illustrationer

Dagarna flyger iväg men det gör absolut ingenting, för här hemma har vi fått mycket gjort! Vi börjar så småningom bli färdiga med A:s rum och det känns verkligen bra för jag har stört mig på att hon inte har haft något eget krypin. Okej, hon är "bara" sju månader (imorgon!) och skulle må minst lika bra av att inte ha något eget rum men för min del känns det bra att hon får ha sina saker samlade på ett ställe! Dessutom verkar hon trivas som fisken i vattnet i rummet och leker gärna där när man huserar på övervåningen :) Det finns några få saker som jag måste få i ordning där inne ännu, saker som måste få "gro" några dagar, men i det stora hela så är det färdigt! Jag lovar att visa bilder framöver, eftersom jag knäppte av några fotografier tidigare idag...


Kommer ni förresten ihåg detta? På Ikea i helgen hade vi bl.a. siktet inställt på ramar till illustrationerna som gömde sig i röret och nu har det blivit inramade! Och bättre upp, de hänger faktiskt på en av väggarna i A:s rum... De gjorde de dock inte när jag fotade ovanstående fotografi men jag lovar, ni ska få se på vilken vägg de hamnade - en annan dag! Nu ska jag kliva i duschen, därefter blir det kvällsmål innan sängen kallar. Imorgon ska jag på rutinkontroll till tandläkaren, hua! Håll gärna tummarna för att allt ser bra ut, tack ;)


|| image: paulaspalats.blogspot.com ||

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar