Om semesterlunk

Här är det lugna puckar som gäller och även om vädret inte är på topp (regn, regn och åter regn) så har vi det riktigt, riktigt bra! Jag klagar inte över mammas hemmagjorda mat, över spontanfika på föräldrarnas uteplats (mysigt med regnet som smattrar på utetaket) samt över att återse nära och kära... Dessutom har jag kopplat av med inte mindre än två(!!) bubbelbad de senaste tre dagarna - så skönt! Igår hälsade vi på P med familj i deras nybyggda hus och jag blev allt lite avundsjuk, ååå så fint de hade det! Jag och M var tidigare inne på att bygga ett likadant hus, Villa Vinga från A-hus, och vem vet vad framtiden har att erbjuda ;) Tidigare idag blev jag gräsänka då M hoppade på en buss till Vasa för att träffa en fd studiekamrat... Själv kör jag upp med bästa resesällskapet A under förmiddagen imorgon :) Och på något vänster har jag lyckats få ihop allt-som-jag-vill-hinna-med- och alla-jag-vill-träffa-pusslet för imorgon, preliminärt i alla fall! 


Fina fina Villa Vinga i mörkerskrud... Jag älskar de stora fönsterpartierna! Nej, nu ska jag se färdigt på Allsång på Skansen och därefter blir det sängen...


|| image: www.a-hus.se ||

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar