Om "riktig" semester

Kalasfirandet är över för den här gången och våran skrutt fick en fin dag igår :) Tack alla som förgyllde hennes dag! Bildbevis kommer senare... Som bäst är vi faktiskt påväg till Österbotten och mitt barndomshem... Tidigare i veckan beslöt vi oss för lite riktig "semester" och nu väntar fem dagar med upptåg i norr :) Jag och A hoppade med i mina föräldrars husbil imorse, medan M och lillebror kommer efter i vår bil. Så det hela blir lite av ett äventyr för vår lilla sötnöt, även om hon sover i babyskyddet i detta nu! Smidigt är det i varje fall, bara att stanna var som helst när det är dags att värma mat eller tid för blöjbyte... På onsdag rattar vi upp till Vasa för en dag, många av mina "gamla" väninnor bor nämligen där, och så kanske det blir lite tid för shopping ;) Till veckoslutet måste vi vara hemma igen, eftersom A:s farmor fyller år på lördag och samma kväll ska vi på säsongens första kräftskiva. Jag ser verkligen fram emot inkommande vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar