Om vår midsommardag

Ikväll blir det ett sent blogginlägg eftersom dagen har inneburit annat program än tid vid datorn... Först och främst kom vi hem först runt 10-tiden på förmiddagen, vi valde att stanna över natten hos guddotterns föräldrar - ett lyckat beslut! Därefter blev det att packa upp och när A sattes för att sova sin första lur så passade även jag på att ta mig en tupplur, denna mamma är inte van vid sena sommarkvällar/-nätter ;) Så småningom blev det dags för lunch och därefter förberedde jag en knäckig smulpaj med rabarber och jordgubbar, vi väntade nämligen besök eftersom jag lovat bjuda på namnsdagskaffe. Det fina vädret har inneburit mycket utevistelse (så skönt!) och nu på kvällskvisten har jag importerat de senaste fotografierna till datorn och uppdaterat A:s digitala fotoalbum... NU är det dags för sängen, go'natt!


Vår lilla midsommartös var klädd i solhatt och tunika (Polarn o. Pyret) samt ett par rosa tights (Esprit). Jag hade även plockat fram en kofta (Mexx), men den behövdes inte!


|| images: paulaspalats.blogspot.com ||

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar