Om en datorfri helg

...och vips så var helgen förbi! Jag har inte suttit en minut vid datorn/paddan de senaste tre dagarna och då blir tyvärr inte många inlägg skrivna MEN nu ska det bli nya takter igen, jag hade ju så bra tempo här tidigare :) Vad har vi gjort de senaste dagarna då? Nå först och främst är det mera regel än undantag att vi äter lunch ute hos M:s föräldrar på helgerna, och så har det även varit denna helg. Sommaren har bjudit på härligt väder och vi har huserat ute i trädgården, vilket bl.a. resulterat i ett ogräsfritt jordgubbsland, en ny stenmur och borttagande av några buskar. På lördag var det cityloppis i staden, men därifrån blev det inga fynd, istället hade jag siktet inställt på annat! Om kvällarna har vi spelat Monopol (vilket väckt gamla minnen), eftersom min bror önskat det :)


Här hemma ligger ett paket med finaste kopparsnöret och väntar... Det är nämligen så att min kära mamma gått och fyllt jämnt (femma-nolla) senaste lördag och medan mina föräldrar firat på annat håll har broder R varit här. Men idag är de påväg tillbaka hit och då ska vi fira med kaka och paket :)


|| images: paulaspalats.blogspot.com ||

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar