Om besök och ett "rör"

Har tänkt skriva detta inlägg tidigare idag men det har alltid kommit något emellan. Den största orsaken har varit det fina vädret (vi har varit ute största delen av dagen!) och det faktum att datorn varit avstängd tills nu. Dessutom har A krånglat med sina dagslurar, hon har haft svårt att komma till ro i värmen/hettan :( Men nu sussar hon sött, sedan drygt en timme tillbaka, i bara blöja och med ett tunt påslakan över sig... Snart ska även jag/vi gå och lägga oss, för imorgon väntar några programpunkter. Mina föräldrar och ena bror kom nämligen på besök för några timmar sedan!


Det kom ett "rör" från USA på posten idag, spännande! Nu måste jag bara hitta två lämpliga ramar och sedan ska innehållet upp på väggen i A:s rum. Bildbevis på resultatet kommer senare, med betoning på senare...


|| image: paulaspalats.blogspot.com ||

2 kommentarer:

  1. Åh, jag väntar också på ett sånt paket!
    Har du beställt från society6 eller någon annanstans?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltid roligt med paket :)
      Nej, inte från society6,
      men jag såg att de hade mycket fint!
      Ha en bra dag!
      //Paula

      Radera