Om sommarvärme

Sommaren är här för att stanna ser det ut som :) Redan till veckoslutet kom det "tropiska" vindar till vår lilla stad och vi har haft omkring 25 grader i skuggan sedan dess... De flesta jublar säkert av glädje över denna värme men personligen föredrar jag lite svalare väder. A verkar dock trivas och bökar gärna runt på gräsmattan - att hon skulle hållas på en filt är bara att drömma om! Det här med att krypa har hon inte riktigt kommit underfund med ännu men man kan ju ta sig framåt/bakåt på andra sätt ;) Som bäst sover hon ute i vagnen och när hon vaknar är det dags för amning. Ikväll blir det sedan kvalitetstid ett par timmar för pappa och dotter, eftersom jag ska möta upp mina arbetskollegor. Första gången som jag är en längre tid borta från A, men det ska säkert gå bra!


Lektyr under favoritträdet i trädgården. Jag har under flera års tid köpt och läst "Plaza Interiör" men när jag senaste gång skulle köpa ett tidningsmagasin så ville jag testa någonting nytt. Jag fastnade för omslaget till "Vårt nya hus" - men njaa, jag blev sådär imponerad...


|| images: paulaspalats.blogspot.com ||

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar