Om att riva, riva, riva

Som jag nämnde igår så är det riva, riva, riva som gäller och även om en lindrig värmebölja råder här i "söder" så har vi faktiskt rivit ut både paneltaket och plockat ner en vägg i vårt blivande sovrum. Imorgon ska laminatgolvet plockas bort och eventuellt börjar vi också dra ner tapeterna. Jag ska även fortsätta med att dra ut all småspik som panelerna i taket varit fastspikade med, det är ca hälften kvar... Nu ska jag fundera lite mera på inredningen av rummet, och speciellt möbleringen. Placeringen av sängen vållar huvudbry för tillfället men det löser sig!


Till mitt namnsdagskaffe plockade jag in mörkrosa blommor från trädgården. De växer som ogräs i ett av våra blomland men vette f*n vad sorten heter ;) Bilden påminner mig om att jag måste posta kuverten som står lutade mot ljusstakarna, liten skrutt blir ett ½ år i slutet av juli och då tänkte vi ställa till med lite festligheter... Onödigt kanske - men varför inte?!


|| images: paulaspalats.blogspot.com ||

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar