Om året som gått

Förlåt för dålig uppdatering. Jag surfar mest från "paddan" i dagsläget och eftersom jag inte får in några egna fotografier i den så har det inte varit lockande att blogga. Ska damma av datorn någon dag och skärpa mig ;) 

Imorgon är det nyårsafton och jag funderar på vart 2012 tog vägen? Ett händelserikt år har det dock varit, med bl.a. husköp, min 25-års dag, guddottern som döptes, renovering (to be continued), avslutandet av mitt första verksamhetsår som barnträdgårdslärare och påbörjandet av ett nytt och sist men inte minst graviditeten. Imorgon är det tre veckor kvar till beräknad bääbis och det börjar bli spännande tider! Takvaggan hängdes på plats igår och i fredags inhandlades bl.a. en byrå åt Knåddis' kläder. Så småningom borde det mesta vara klart för ankomst ;)

Nu ska jag koncentrera mig på filmen som M valt för kvällen. Det är nystädat och ljusen är tända, kan det bli bättre..?

4 kommentarer:

  1. gott nytt år, paula! tänk att det bara är så lite kvar nu innan bebis anländer, så spännande! :) ert 2013 kommer säkerligen bli minst lika händelserikt som det förra, med tanke på den nya familjemedlemmen och allt. kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack lotta!
      roligt att du börjat blogga igen,
      har saknat dina inägg :)
      kram!

      Radera
  2. Härligt!
    Gott nytt år till dig och din sambo!

    Hänger vaggan bra? E M också nöjd?
    Skulle så gärna hälsa på er ännu men tror att jag är mera som besvär en till glädje. Och man vet ju aldrig med säkerhet när den lilla tittar ut... ;)

    Har vintersemester vecka 3. Ska bli sååå skönt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack detsamma!
      jotack, vaggan hänger perfekt.
      vikttestad av "svärfar" som hängde från takkroken
      med BÅDA fötterna i luften ;)
      vi är jätte nöjda båda två!

      skulle så gärna vilja träffa dig med!
      inte är du till besvär om du kommer,
      absolut inte! jag mår ju som en prinsessa :)
      men som sagt man vet aldrig när Knåddis behagar komma.
      skönt med vintersemester i alla fall!
      kram<3

      Radera