Om saker som väcker habegär

{ bildkälla: stockmann.com }

Jag är fortfarande hemma, febern än ihärdig och tänker inte ge upp i första taget. Jag känner mig hängig och fördriver tiden med att surfa runt på nätet. Stockmanns stamkundstidning damp ner genom postluckan tidigare idag och utan min vetskap firar företaget 150 års jubileum. Detta innebär extra erbjudanden och jag kan inte hålla mig borta ;) Klickade mig just in på deras nätbutik och ovanstående bild fastnade på min näthinna. Som ni redan säkert har förstått så ÄLSKAR jag vitt och denna bild väcker verkligen habegär hos mig: vita, släta, matta köksluckor + vit integrerad micro + Iittala Festivo ljusstakar + Eames DSW stolar runt bordet *mmm* Jag skulle kunna ta rubbet!


Detta var inte hur jag hade tänkt fira min 25-års dag,
men fin inredningsinspiration är ju inte illa det heller ;D

4 kommentarer:

  1. grattis på födelsedagen, paula, och hoppas du blir frisk snartsnartsnart! :)

    SvaraRadera
  2. Grattis!! Första året man inte kan säga det "in person" men hoppas gratulationerna går ända fram till Ekenäs! ;)

    SvaraRadera