Om härliga resminnen


Kvällens långfilm på svenska 3:an är den romantiska komedin Notting Hill. De visade nyligen en kort reklamsnutt och mina tankar gick direkt till vår resa till London våren 2011. En eftermiddag när det var som mest rusning i centrala London hoppade vi på metron till pittoreska Notting Hill. När vi kom upp från "de underjordiska gångarna" kom lugnet emot oss direkt och det var skönt att bara strosa runt på gatorna. Vi hade inget egentligt mål med utflykten men jag hade på förhand bestämt mig för att jag bara måste få uppleva stadsdelen. Och jag blev inte besviken :)

Nu ska jag äta en sen frukost. 
Jag börjar känna mig bättre men eftersom jag hade stegring ännu igår så är jag hemma idag...

2 kommentarer:

  1. Vackra bilder!

    Krya på dig och ha en fin fredag /Linda

    SvaraRadera
  2. Ser ut som ett underbart reseminne, ser såå fint och mysigt ut! Har aldrig varit i London men vill verkligen dit.

    Trevlig helg! Kramar

    SvaraRadera