Om att visa er vårt gäst-/arbetsrum

Gäst-/arbetsrum med utbäddbar soffa, skrivbord från Ikea och ommålad byrå

De senaste dagarna har jag gått i flytt-tankar. Vi har ännu inte börjat packa ihop någonting, det hinner vi med tids nog - men i stället har jag börjat rensa ur skåp och lådor. Jag kan inte förstå hur det kan samlas så mycket "onödigt" här och där, och då är vi långt ifrån några samlare?! Idag har jag huserat på hemmaplan (febern har tagit mig i sitt grepp...) och mitt i allt slogs jag av en tanke: Vi ska snart flytta och jag har ännu inte visat hela lägenheten för er. Fy vilken dålig bloggare jag är ;) Nåja, inget mer med det och jag knäppte av några fotografier i vårt kombinerade gäst- och arbetsrum. Här inne har vi inte åstadkommit några underverk utan de möbler som vi hade under studietiden har "slängts" in i detta rum. Det enda som är nytt är lykthuset som jag fick av "ett av mina barn" på jobbet till julen.


Tack för alla hus-gratulationer!
Det värmer att ni vill följa med under vår resa :)

2 kommentarer:

  1. Ja, ATT det samlas lite här och var... Hade loppisbord nu 2 månader... Sålde för över 500€, - hyran på 180€ -> ca 350€ i handen!!! Otroligt!!! För sånt man själv inte gör något med. Ha, ha.

    Nu far man och kollar in stuff på Vinkel shoppen för att inhandla mera betydande, fina grejer för dessa slantar. ;P Kan bli en hel del kan jag lova. ;)

    kram<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh my!
      Det var inte dåligt Pia :)
      Och jag är säker på att du kan sätta sprätt
      på de införtjänade pengarna...
      Annars kan jag hjälpa ;)
      Kram, Paula

      Radera