Om Helsingfors som World Design Capital


Igår fick jag finaste Muminmuggen - Hurray! till födelsedagspresent av mina svärföräldrar. Tack! Ytterligare en till min "samling" ;) Jag samlar liksom liiite sådär i smyg (har hittills 31 stycken, alla olika) och använder någon av dem nästan dagligen. Vill du veta vilka Muminmuggar som gjorts/finns i produktion kan du kika här. Som säkert många av er vet så är vår kära huvudstad Helsingfors årets World Design Capital och i samband med evenemanget tillverkas ett antal produkter, denna mugg är ett exempel...


Nu Melodifestivalen! Har dock inga större förväntningar, tror inte att någon kan slå förra veckans låt "Euphoria" med Loreen, den/hon var ju grym!

1 kommentar:

  1. åh, fancy! jag visste inte att den gick att köpas redan! den här midsommarmuggen är nog den finaste som kanske tillverkats av muminmuggarna enligt mig, med andra ord så måste jag också få tag på den! roligt att du hade en bra födelsedag och kryade på dig, hoppas din måndag blir suverän :)

    SvaraRadera