Om att fira sin födelsedag


Idag har det varit fullt hus här hemma sedan klockan 14:00. Jag har nämligen haft födelsedagskaffe (några dagar i efterskott) med "den ingifta släkten" och givetvis kom A och M även ett varv. Det är nog inte så illa att fylla år ändå ;) även om jag inte är en person som njuter av att vara i rampljuset. När största delen hade tackat för sig satte jag mig vid datorn och planerade de närmaste veckorna på jobbet (det känns som om jag ligger lite efter med tanke på min sjukfrånvaro senaste vecka) men nu borde allting vara i sin ordning igen, skönt!


Bara en vecka kvar i lägenheten!

4 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott!
    Låter som en mysig helg med trevligt födelsedagsfirande.

    Hoppas du får en bra start på veckan
    Kram /Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tacktack!
      Jag önskar dig detsamma,
      även om "halva" veckan nästan gått ;)
      Kram, P

      Radera
  2. Grattis i eferskott!

    Antar att ni också håller på o packar då. Jag har packat hela senaste veckan och igår flyttade jag så det är bara att börja packa upp allt igen, man har så mycket mer saker än vad man tror!

    Kramar / Elin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Hmm, vi borde väl packa...
      Men eftersom vi har lägenheten till den sista feb,
      och får gäster i helgen,
      har vi valt att ta itu med det först nästa vecka.
      Ingen stress här inte ;)
      Och javisst har man mer saker än vad man tror,
      kan inget annat än instämma!
      Kram, P

      Radera