Om att se det ur en annan vinkel

Ingen brist på elektronik... Tv-bänk från jysk

I föregående inlägg fick ni se den "avkopplande" delen av vårt vardagsrum men ni ska inte tro att rummet är fritt från elektroniska prylar. Nejdå! Här brottas tv, högtalare, förstärkare, playstation, sub... om utrymme och jag har förstått att jag kan förvänta mig flera. En ny pryl innebär automatisk flera kablar och jag kämpar verkligen med att dölja dessa. Men som ni ser här ovan är det inte alltid så lätt. Tacka vet jag dock den lilla "musen" under tv:n, den gör att vi i alla fall kan spela musik från datorn/telefonen trådlöst *hurra*

Här har vi haft en fin helg. Hur har DU haft det? För vår del har helgen gått snabbt (som vanligt?) men vi har ändå fått en hel del uträttat. Nu väntar en verkligt spännande vecka och jag kan knappt bärga mig ;)


Och jaa, det är en amaryllis på tv-bänken, men jag förmådde inte slänga ut den när den fått en ny knopp. Och tänk, då har den redan haft två fina stjälkar med S T O R A blommor :)

2 kommentarer:

  1. Tjusigt! Jag skulle inte heller ha hjärta att kasta ut den om den fått nya knoppar och allt.

    Svar:
    Tack, vad gullig du är! Nu har vi iofs inget barnrum (än), men bilder på den lilla barnhörnan i vårt sovrum kommer snart :)

    SvaraRadera
  2. tusen tusen tack för din fina kommentar
    hos mig. det värmde.

    kram
    anna-malin

    SvaraRadera