Om att välja en klänning

Förra veckan damp en dopinbjudan in genom postluckan och i slutet på februari kommer ceremonin gå av stapel. Jag gillar ju att vara steget före och har därför redan börjat fundera på utstyrsel. Urvalet hemma i garderoben föll mig inte i smaken [dessutom har det mesta blivit för stort..?] så därför har jag spanat in vad diverse nätbutiker har att erbjuda [tänk vad lätt det var i Vasa när favoritbutikerna fanns runt hörnet]. För ovanlighetens skull hade jag inte svårt att hitta klänningar, "klick-klick" och så hade jag plötsligt 5 klänningar i köpkorgen, ojdå! 


Lyckades revidera antalet till 2 klänningar, se ovan, men sedan kunde jag inte bestämma mig. Så nu är båda två påväg hem till mig :)


|| image: asos.com ||

3 kommentarer:

  1. Jag har ju den till vänster i korallrött som du kanske vet och jag gillar den starkt :) skulle lite behöva klicka hem den mörkblå i samma modell...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fundera fram och tillbaka om det var den,
      men nu fick jag det bekräftat :)
      Jag hade den mörkblå i köpkorgen
      men valde att ta bort den när jag tog den andra i blått.
      Men den är ju nog såå fin!

      Radera
  2. Tack för styrkekramen, det behövs!

    Båda klänningarna var jättefina och jag är säker på att du kommer använda den du inte väljer vid något annat tillfälle. :-)

    Kram Elin

    SvaraRadera