Om glädjen med ytligheter

Ibland när det är mycket annat är det rätt så skönt med lite ytligheter, eller? Jag börjar dock återfå kontrollen och de senaste dagarna har varit bättre än på länge - så jag ska verkligen inte klaga. Sååå skönt(!!) ropar mitt inre :) Det är ett tag sedan jag knäppte av ovanstående fotografier men redan då var det brist på ljus och i nuläget är det så gott som omöjligt att få till dugliga fotografier, det är ju aldrig ljust när jag är hemma. Hoho, vilka problem... Men här ser ni då vilka produkter jag använder: natt- och dagkräm från Dermoshop; concealer, quickliner och mascara från Clinique samt mineralsmink (concealer, foundation, veil, rouge) och penslar från svenska TikEi. Med tanke på min problemhy känns det som om jag äntligen har hittat rätt i sminkdjungeln och tacka vet jag just mineralsmink!


Dessa sminkprodukter använder jag för tillfället - finns det någon produkt/varumärke som du rekommenderar? 


|| images: paulaspalats.blogspot.com ||

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar