Om svartvit inspiration

bild: svartvita favoriter från Ikea }

Närmare bestämt: 1. Tvilling juliste (5,95 €) | 2. Borrby kynttilälyhty (16,95 €) | 
3. Norden ruokapöytä (299 €) | 4. Vilmie Rund huopa (19,95 €)

Jag och M har talat om att eventuellt besöka närmaste Ikea under inkommande veckoslut. Jag har nu spanat in vad vi verkligen behöver från det stora varuhuset MEN jag har även spanat in sådant som mer än gärna utöver behoven skulle få följa med oss hem. Det gick liksom inte att undvika när jag en gång var i farten ;) Efter en närmare titt på favoriterna kunde jag snabbt konstatera att svartvita produkter dominerade och jag kunde inte låta bli att knåpa ihop ett litet kollageNorden matbordet har jag haft ögonen på en längre tid men jag har svårt att bestämma mig för hurudana stolar jag vill ha till bordet. Måste fundera vidare...

Nej, nu ska jag ta en avkopplande dusch...
På återseende! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar