Om en efterlängtad fredag

{ vacker orchidée i café Amanda i Kristinestad }

I detta hushåll ska man då inte tala om stereotypiska könssroller. När jag entrade lägenheten klockan 17:30 efter en lång arbetsdag insåg jag ganska snabbt att lägenheten var städad, dessutom stod maten framdukad och jag hörde hur tvättmaskinen centrifugerade i badrummet. Jag tror bestämt jag har världens bästa sambo - tack M! Personligen har jag inte gjort något vettigt sedan jag kom hem, så lite dåligt samvete kan jag väl erkänna att jag har. Men samtidigt är det sååå skönt att "bara vara" :D

Imorgon bär det av till Esbo och det blågula varuhuset. Samtidigt svänger vi in till Cello där jag hoppas att Clas Ohlson har vad jag behöver... Senare på kvällen får vi besök av finaste E med avec och på söndag blir det lite födelsedagsfirande. Jag hoppas även att J och M har vägarna förbi, men det får jag bekräftat senare under veckoslutet.

Vill passa på och önska ER ett trevligt veckoslut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar