Om att sticka ut ur mängden

På klädstången hänger kläderna färgkoordinerat, självklart!

Förra veckan hämtade jag ut ett paket på posten. I paktetet låg inget mindre än min senaste beställning från Esprit. Tacka vet jag webbutiker där man i lugn och ro kan gå igenom sortimentet och sedan återstår bara några klick,klick innan varan/varorna är påväg hem. Jag gillar! Paketet innehöll till stor del vardagskläder (sådant som jag är i stort behov av just nu) men ett plagg som stack ut ur mängden var en blommig skjortklänning. Kanske inte riktigt "jag" men ändå så underbar! Och visst sticker den minst sagt ut i mängden längs min klädstång i vår lilla walk-in-closet... Några nya plagg föranledde en utrensning och nu är alla sommarplagg bortplockade - skönt! Nu finns det t.o.m. utrymme för ytterligare några (nya) plagg ;)


Nu blir det lite småstädning.
Måste få min hjärna på andra tankar. Mycket på jobbet just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar