Om förra veckans fynd

Svagt puderrosa klänning från Noa Noa.

Under förra veckans promenader längs med gågatan i staden lyckades jag göra några REA-fynd, bland annat denna skira klänning från Noa Noa som fyndades på 50 %. Det var kärlek vid första ögonkastet och lyckligtvis satt den som en smäck! Ibland måste man ju få ha lite tur, eller hur? I butiken fanns det också andra härliga plagg från exempelvis Odd Molly och Hunkadory men denna dag fick endast klänningen följa med mig hem. Men följande dag däremot kom jag över en skön, enkel blus från Marimekko som var nersatt med 60 % och efter en snabb provning behövde jag inte fundera mera - den hörde liksom hemma i min garderob.

Ytterligare en arbetsdag avklarad och jag ser redan framemot nästa :) Hur skönt är inte det när man stortrivs på jobbet?! Jag hoppas och unnar er alla andra precis samma sak. Efter arbetsdagen kom jag hem till dukat bord, eftersom jag har världens bästa sambo som tagit hand om matlagningen (som vanligt måste jag väl tillägga). Därefter gick vi till matvarubutiken för några uppköp och sedan bar det av till kära vänner. Det är så skönt att göra något av vardagskvällarna såhär sommartid! Vi har också varit ut en sväng till svärföräldrarna för att byta till "rätt" bil... M har än en gång gjort några "korrigeringar" på bilen som han menar att är till bilens fördel ;)

Nu ska jag se på sista minuterna av "Allsång på Skansen"
och därefter blir det småningom sängen. Go'natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar