Om en ny månad

"Gästerna" senaste måndag hade bl.a. med sig några underbart mörkrosa gerberan

Sista sommarmånaden är här och jag tar emot den med öppna armar. Idag har jag nämligen inlett dagarna som fast anställd (barnträdgårdslärare) - otroligt om jag får säga det själv! Arbetsdagen gick i rapidfart och plötsligt var det dags för mig att gå hem. Det kändes lite småkonstigt må ni tro när jag traskade hem från mitt allra första "riktiga" jobb för allra första gången... Sitter i soffan som bäst med laptopen i knät och jag måste erkänna att jag känner mig lite matt i kroppen, först en orolig nattsömn och därefter många nya intryck på jobbet - men jag är nöjd och hittills ser allting lovande ut!


Om en stund blir det beachvolley med "gänget" (härligt!)
och ikväll antar jag att det blir en tidig sänggång ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar