Om fina vita förpackningar

Gårdagens program bestod av att föra saker till mitt loppis-bord inne i stan, och under tiden vi var där såldes första saken - inte illa! Därefter bar det av till butiken och matinköp inför den stundande veckan. Lunch åt vi ute hos M:s föräldrar och där blev vi även bjudna på tillhörande fika. Kvällen spenderades på uteservering i M och A:s sällskap och där satt vi i tonerna av en lokal trubadur en god stund ännu efter att solen gått ner. Kvällen slutade kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig men vad gör det om hundra år...


Tidigare i veckan gjorde jag en beställning från Dermoshop och i fredags kunde jag hämta ut mitt paket. I paketet fanns bl.a. följande produkter: en handtvål, en handkräm och en ansiktspeeling från primo-serien. Åå vad jag gillar produktförpackningarna i den serien, vita och enkla! Jag förstår mig inte på företag som ska krångla till det, i stället för att se skönheten i enkelheten... Så igår morse unnande jag mig en "riktig" spabehandling då jag passade på att peela både kropp och ansikte, rakade benen och gjorde manikyr. Härligt var bara förnamnet!


|| images: paulaspalats.blogspot.com ||

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar