Om att vara tacksam över er som kikar in

Hej på er och tack för att ni kikar in! Även om kommentarsfältet ekar tomt ser jag ju i statistiken att ni hälsar på och det glädjer mig något oerhört :) Tänk att ni där ute tar er tid och tittar in till lilla mig... Skulle vilja ge er en stor kram, åt varendaste en! Hoppas ni får en underbar start på nya veckan och att våren anlänt till er med, här strålar den från en nästan klarblå himmel!


SKICKAR EN VIRTUELL KRAM...
laddar...
KRAM SÄNT!


Det har troligtvis inte gått någon obemärkt förbi att jag gillar att shoppa över nätet ;) Jag älskar verkligen smidigheten med nätbutiker där man i lugn och ro kan gå igenom sortimentet, när man vill, dygnet runt! På de flesta nätbutiker kan man dessutom spara sin shoppingbag för att vid ett senare tillfälle fatta beslutet om det blir ett köp eller inte - just nu är jag i valet och kvalet om jag ska klicka hem nedanstående plagg åt liten skrutt... För ett tid sedan kom jag i kontakt med brittiska nätbutiken next och de har så fina kläder och onekligen till bra priser! Dessutom erbjuder de free shipping till Finland :) Egentligen skulle jag kunna klicka hem hur mycket som helst från den sidan men liten skrutt behöver ju inte mera kläder än vad hon använder och just nu är överdelar prio ett! Dessa tre tunikor kan jag bra se henne bära i vår/sommar och de knallrosa byxorna ser så mjuka och sköna ut...


Vad sambon tycker om det hela är en annan sak... Men det är självklart att jag måste gå igenom detta med honom innan en beställning görs, eftersom har står för huvuddelen av våra inkomster i nuläget, att vara vårdledig blir man ju inte direkt miljonär på ;) Nu kom han hem dessutom, ska passa på och ta det med honom direkt!


Vi ses så länge!


KRAM


|| image: skärmdump fi.nextdirekt.com/en/ ||

4 kommentarer:

  1. Jag är en av dem som tittar in och kommenterar titt som tätt. Alltid lika kul att läsa och kika på dina fina bilder:)

    Jag gillar också nätshopping, kanske inte så konstigt i för sig eftersom jag driver egen webbutik, haha:)) Men precis som du föredrar jag tillgängligheten och smidigheten. Så enkelt att bara söka sig runt efter det man är ute efter och på ett klick så är det på väg hem till mig. Och detta kan jag sitta och göra mitt i natten om jag så vill:)

    Ha det fint! /Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och jag är så glad över
      att du tar dig tid att kommentera Linda,
      det värmer, verkligen!

      Jaa, tillgängligheten och smidigheten
      kan ingen fysisk butik konkurrera med :)
      Brukar kika in i din webbutik titt som tätt,
      ni erbjuder ju så mycket fint!
      Men så vad det de där med att bo i "fel" land
      och jag kan inget beställa...
      Men tror jag överlever ändå ;)

      Kram, P

      Radera