Om en underbar lördag!

Go'morron världen, se här kommer jag! Jaa-a morgon är det väl inte längre men jag var verkligen på toppenhumör direkt jag vaknade imorse :) A var som alla andra mornar en riktig solstråle och jag kände mig otroligt utvilad, min sambo däremot drog snabbt täcket över huvudet när jag lyfte över A till vår säng för dagens första amning (han och studiekamraten J fortsatte ut i "nattlivet" efter bastubadandet igår)... Efter amning blev det brakfrukost och när jag väl satt A och sova sin första lur för dagen hoppade jag i duschen. Unnade mig värsta spabehandlingen och lackade naglarna efteråt, så skönt!


Me, myself and I denna morgon, håret är fortfarande fuktigt och jag funderar om jag ska lägga på mig något ansikte eller ej... I-landsproblem ;) Tror det blir ej denna lördag! Ska se om vi eventuellt packar en picknick-korg senare idag och beger oss till stranden som finns på 5-minuters promenadavstånd, beror på om blåsten håller i sig eller inte!


|| image: paulaspalats.blogspot.com ||

1 kommentar:

  1. Låter som du hade en perfekt start på lördagen! Underbart med helg och att man kan ta allt i sin egen takt:)

    Ha en fin måndag!
    Kram /Linda

    SvaraRadera