Om första advent, äntligen!


Välkommen första advent!

Jag har gått och väntat i evigheter känns det som, och då menar jag inte på liten i magen ;) utan på adventtider och stundande julfirande! Jag minns inte att jag någonsin har varit så här överväldigad över decembermånad... Kan det ha med hormonerna att göra? Jag tjuvstartade redan i början på veckan med att bl.a. hänga upp adventsstjärnorna och plocka fram lite smått och gott. I torsdags städade vi av här hemma och på fredag plockade vi fram resten - och det blev genast så mycket mysigare! Dessutom har marken täckts med ett ca 25 cm snötäcke så stämningen är minst sagt på topp :)

{ image: paulaspalats.blogspot.com }

1 kommentar:

  1. Ja, advent är en mysig tid. Jag pyntade redan förra helgen. Kunde inte hålla mig :)
    /Anne

    SvaraRadera