Om torsdagsinspiration


1. Ett rosa armband (Missoni for Lindex) för att stöda bröstcancerforskningen
2. En mama topp (H&M) i svart med det där "lilla extra"
3. En skön mama tröja (H&M) för kyliga höstdagar
4. Ett par stilrena ankle boots (Acne) är aldrig fel
5. En ny klocka (Ivory Niben, Triwa) skulle sitta fint rund handleden

Fredag imorgon, en efterlängtad sådan! Ska snart ta mig an en liten arbetsuppgift men innan det kände jag för att kika in och säga hej :) Länge sedan sist igen och jag vet att det är klyschigt, men dagarna liksom rusar iväg! Denna vecka har jag dessutom jobbat "sena turen" vilket innebär att kvällarna blir extremt korta, speciellt i nuläget när mörkret också infaller relativt tidigt... Det kompenserar vi med tända ljus och brasa i öppna spisen, mysigt! 

Tidigare i veckan knåpade jag ihop ett litet collage, jag skulle nämligen behöva uppdatera garderoben en aning. Jag gick in i vecka 24 i måndags och nu fungerar snart inte mina "vanliga" kläder längre, det ser bara bökigt ut med magen ;) Jag har några mamma plagg (en kofta, en skjorta, en kappa och ett par jeans) från tidigare men lite variation vill man ju ändå ha! Samtidigt som jag inte vill lägga ut en förmögenhet på plagg som jag endast använder en begränsad period. Lyckligtvis har H&M några snygga mamma plagg och en beställning därifrån gör ju inga stora hål i plånboken :D Sedan kan man ju alltid piffa upp outfiten med några accessoarer, denna ROSA-månad skulle jag gärna pryda handleden med armbandet från Lindex...

Nu måste jag ta itu med annat. So long!

1 kommentar:

  1. Fin fina saker! Jag köpte det rosa armbandet från Lindex/Missoni. Jättefint!

    Hoppas allt är bra med både dig och liten i magen!

    Kramar / Elin

    SvaraRadera