Om att lämna ett spår efter sig

I och med lite omändringar här på bloggen har jag lagt till en ny funktion. Funktionen finns under varje enskilt inlägg och består av två stycken "reaktioner". Min besöksstatistik går inte riktigt hand-i-hand med kommentarerna och om ni som jag inte alltid har tid/ lust att pliita ner några rader så kanske man kan välja en reaktion istället ;)


Det är bara att markera rutan framför valfri reaktion - enkelt och inte så värst tidskrävande! Och om ni inte finner någondera reaktion lämplig så kan man alltid skriva en kommentar ;) Tack för förståelsen!

{ image: skärmdump från paulaspalats.blogspot.com }

2 kommentarer:

  1. Tänk att det ska vara så jobbigt att skirva några rader under blogginlägg man läser. Men sällan blir det gjort. Om man som jag surfar med Opera (som jag gör) så har man inte möjlighet att välja någon reaktion, de finns helt enkelt inte under inlägget. Surfar man med Explorer finns de dock där. Vilket ju är ganska spännande. Hoppas du får många reaktioner!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ajaa, intressant...
      Men då vet jag, tack för att du kommentera ;)
      Själv använder jag Google Chrome,
      och med det fungerar det också.

      Radera