Om diverse små saker

Mitt nya reflex.

Man kan ju tro att jag krupit i ide med tanke på den sega blogguppdateringen. Men jag kan försäkra er om att så inte är fallet! Jag har kikat in så gott som varje dag men något inlägg har det helt enkelt inte blivit av. Detta eftersom jag försöker knåpa ihop en ny blogglayout - och alla som är insatta i html-koder vet att det är lättare sagt än gjort. Nu har jag i alla fall "lånat" en modell som jag försöker jobba vidare på och förhoppningsvis blir jag nöjd så småningom. Annars byter jag tillbaka till den ursprungliga... Det finns några frågetecken fortfarande men jag kämpar vidare och ska på så sätt försöka lösa "problemen". För samtidigt som det är lite kämpigt så tycker jag ju om det ;)

Jag har förresten varit på "skolning" nu fredag-lördag och blivit en aning smartare. 
Alltid bra att ventilera tankar och idéer med personalen :D
Och M har firat höstlov i Vasa men är på intågande om cirkus en halvtimme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar