Om höstens färgpalett

{ bild: jag skulle gärna vilja ha denna sänggavel från Ellos i vårt sovrum }

Måste bara dela med mig av denna bild som jag hittade på Ellos hemsida. Slösurfade runt lite och fann denna bild som verkligen inspirerar mig i detta nu. Kunde inte låta bli att sätta ihop ett litet kollage med en färgpalett som tilltalar mig och som jag mer än gärna skulle vilja inreda vårt sovrum i denna höst. Sammetskudden på sängen påminner mig också om kudden som väckt stort habegär hos mig, en kudde från Tine K home som jag kände och klämde på under veckoslutet. Men 55 € för ett kuddfodral!? Njaa, jag är inte redo... Men tillbaka till bilden och sänggaveln. Jag är dock rädd för att dessa färger inte går ihop med lägenhetens tapeter och golv, attans! Så därpå följande blir frågan, är det värt att satsa på och spara inför framtida boende eller ska vi helt enkelt koncentrera oss på denna lägenhet och dess utgångsläge i första hand..?

Sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar