Om blå, blå vindar och vatten


Efter vår lilla möbelaffärsrunda var vi bara snabbt hemma på lunch innan vi begav oss ner till skärgården. Bilderna får tala för sig själv men jag kan säga att jag verkligen trivs där nere, det är så befriande! Vattnet var jätte lågt denna gång men samtidigt helt klart, och vi såg inga tecken på blågröna alger (vilket vi tycktes ana senaste gång). När vi kom hem tillbaka blev det en snabb middag innan jag skulle iväg för en genomklippning av kalufsen (tack igen J!) och M skulle iväg för en städning/tvättning/vaxning av bilen. Nu är det bara jag hemma och jag borde ta itu med packningen, imorgon bär det av norrut till mina föräldrar och eftersom det kommer att bli ett förlängt veckoslut där så krävs det lite mera än en tandborste och rena underkläder ;) 

Ikväll ser ni väl på "Sommar med Ernst"? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar