Om slagna hjältar

Ikväll är det en hög med slagna hjältar i detta hushåll, phu! Jag steg nyligen ur en låång och välbehövlig dusch och så småningom börjar musklerna slappna av... Liten skrutt sover sedan en timme tillbaka och jag överväger faktiskt att gå och lägga mig jag med, om en stund :) Såhär i efterhand förstår jag inte att jag lovade min arbetskollega att komma på besök - just idag av alla dagar - men det blev ett kärt återseende av alla barn och kollegor! Mina ben och fötter har dock blivit lidande, först promenad på färjan samt i gamla delen av Tallinn igår och idag promenad med barnvagn (8 km tur-reutur) in till "arbetet". Kroppen säger att det är hög tid att återuppta löpningen och idag är det 4 månader sedan A kom till världen så det borde vara helt okej... Så imorgon ska löpskorna knytas, om det inte regnar förstås ;)


Från tax-freen fick en quickliner från Clinique följa med hem. Jag har länge tyckt om Cliniques hudvårdsprodukter samt smink men denna eyeliner har jag inte testat tidigare!


|| images: paulaspalats.blogspot.com ||

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar