Om golvet i badrummet


Idag har det återigen hänt saker i badrummet. Igår kaklades sista väggraden och nu är golvet också på plats! Nu ska allting få torka ordentligt innan jag sätter igång med att foga. Åå vad jag längtar tills att få börja använda badrummet... Från början var det tänkt att vi skulle sätta in mörkt, grafitgrått golv MEN sedan började vi tänka om, fundera lite praktiskt. För det första så finns det kalk i vattnet, och vita kalkavlagringar är ingenting för oss och för det andra är jag blond och att plocka hårstrån gör jag redan tillräckligt ;) Så valet föll på ett ljusgrått golv istället och det blir såå bra!

Trevlig ny vecka!

{ images: paulaspalats.blogspot.com }

4 kommentarer:

  1. Vad fint det ser ut! Skönt när allt är klart sen och ni kan börja använda det.

    Hoppas du har en bra start på veckan /Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)
      Vi börjar se ljuset i tunneln, äntligen!

      Skön vecka önskar jag dig!
      Kram, Paula

      Radera
  2. puss o kram från mamma

    SvaraRadera
  3. Snyggt med ljusgrått! Måste vara så skönt att det snart är klart.

    Sv: Tack snälla du! Det är verkligen helt underbart skönt att ha det avklarat! Vilken glädje och lättnad alltså.

    Ha en fin fredagskväll! Kramar

    SvaraRadera