Om vårt badrum


Badrummet går i samma stil som övriga lägenheten och samtidigt som man har satt in nytt kök har man satt in matchande badrumsinredning. Jag gillar verkligen de stora vita väggkaklen men personligen föredrar jag klinkergolv som går mer i grått än i beiget. Men smaken är som baken :D Här fungerar ju beiget ypperligt med tanke på trädetaljerna och de gräddvita skåpdörrarna. I det stora hela påminner badrummet om det som vi hade i Vasa och jag är sååå glad över att hyresvärden förstorat badrummet med ca 2 m², det gör stor skillnad!


Vi är nöjda med hur det ser ut idag men mycket vill ha mer, eller hur heter det? ;) Skämt åsido! Nya handdukar har jag dock tänkt på flera gånger. För tillfället har vi två set från Marimekko som vi växlar med men jag har vid ett flertal tillfällen känt och klämt på handdukar från Lexington och de finns liksom där i mina tankar. Måste bara bestämma mig för vilken färg det ska bli, i-landsproblem i allra högsta grad. Sedan står ju också en tvålpump och en pedalhink från Vipp högt uppe på önskelistan men det är liksom ingen panik på den fronten så de får allt stå där ett tag till...


Nu tar jag kväll. På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar