Om att vara gräsänka

senaste numret av favorittidningen }

Sitter här med en varm kaffekopp i handen och slösurfar. Har kurat ihop mig med varmaste koftan och Shepherd ulltofflor på fötterna. Jag är verkligen inte "varmblodig" och tydligen anser husbolaget att värmen inte behöver sättas på ännu. Brr! Sambon klagar inte och går fortfarande runt i bara t-skjorta inne, själv sitter jag nästan med gåshud. Men vad gör det om hundra år... På tal om sambon så är jag gräsänka ikväll, han har nämligen bytt vår pittoreska stad mot huvudstaden i detta nu för en ishockeymatch. Jag har i stället tänkt kura upp mig i soffan med senaste Plaza Interiör - som det tar sin lilla tid att läsa! Med sina 404 sidor är det ett rekordtjockt nummer och jag som brukar sträckläsa tidningen har allt fått sätta undan den ett par gånger redan.

Sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar