Om dagens fastlagstisdag

Vill bara snabbt kika in och önska er en trevlig fastlagstisdag! Själv måste jag ta itu med lite pappersjobb som samlats på hög... Men under tiden som jag dricker mitt kaffe och äter en fastlagsbulle dagen till ära så kan jag bra spendera lite tid här :) Hoppas allt för övrigt är bra med er! Personligen gick jag och la mig med en rivjärns-ond-hals igår kväll, i hopp om att sova bort det onda... Tji fick jag och idag kraxar jag som en kråka och hostar stup i kvarten! Jag hade det på känn, eftersom sambon varit förkyld en tid redan, men så länge som liten skrutt klarar sig håller jag god min ändå :)


Nu var fastlagsbullen uppäten och innan kaffet svalnar ska jag byta bloggen mot FPA:s hemsidor... Håll tummarna för att mina ärenden uträttas snabbt och smärtfritt!


"En fastlagsbulle om dagen,
sitter fint i magen!"


KRAM


|| image: paulaspalats.blogspot.com ||

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar