Om tavlor på väggen

Hej tisdagsförmiddag - en solig sådan! Men ni skulle ha sett vilken dimma det låg över vattnet här imorse... Det såg helt sagolikt ut när solens strålar träffade "vattenmolnen" :) Vi får se om det blir en lika varm dag idag som igår, igår var det nämligen 26 grader i skuggan och i solen var det minst sagt hett! Sämre sensommarväder skulle man kunna ha... Idag blir vår lilla skrutt förresten sju månader, hurra hurra! Fatta att det är hela sju månader och ca 4 timmar sedan jag för första gången höll det lilla knytet i famnen? Ofattbart om ni frågar mig... Tiden går fort när man har roligt ;)


Jag lovade ju lite fotografier på tavlorna som kommit upp på väggen i A:s rum... Här ser ni en skymt av dem :) Fotade genom dörröppningen, det är ett stycke dörrkarm ni ser längst till höger i bild...


Tavlorna är placerade ovanför hennes säng och med tanke på texterna tyckte jag att de passade bäst där! Illustrationerna är förresten beställda härifrån...


Close up på båda tavlorna!

Nu blir det lunch i detta hushåll! Efteråt tar jag och A bilen in till stan för mitt tandläkarbesök... I övrigt är dagen oplanerad men med soligt väder så tror jag att det blir en del utomhusvistelse idag!


|| images: paulaspalats.blogspot.com ||

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar