Om (morgon)dagens program

Vill bara snabbt titta in och säga hej! Tre inlägg på fyra dagar, inte illa Paula :) Jag ska snart börja packa bilen och därefter blir det mat för min del innan A vaknar och det är dags för amning. Lite senare bär det av till Drumsö/Helsingfors och goda vänner! M är redan i Helsingfors (p.g.a. Stafettkarnevalen) och kommer att joina oss när han skickat hem sina elever och de övriga lärarna. Imorgon åker vi sedan iväg på dagskryssning till Tallinn tillsammans med vår guddotter + föräldrar samt gudsonens föräldrar, det ska bli så skoj! Tyvärr har det utlovats regn, så att njuta på soldäck som vi gjort tidigare år blir troligtvis inte aktuellt... Men den nya färjan inbjuder säkert till annat :)


Mina morsdagsrosor (morsdag 12/5) står sig fint och här har jag blandat upp dem med lite hägg. Jag tycker det blev en fin kontrast! Måste dock slänga ut häggkvistarna, för annars blir jag utan sambo ;)


|| images: paulaspalats.blogspot.com ||

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar